Kolorowych snów

Kochane,
jestem bardzo szczęśliwa, że powoli wasze grono tutaj i na naszych portalach społecznościowych się powiększa.
Dostaję od was też maile z różnymi zapytaniami i postanowiłam, że na te które się powtarzają będę mogła odpowiedzieć tutaj.

Ostatnio dostałam kilka zapytań o to czy polecam zestawy Velvet z La Millou. Moja odpowiedź będzie krótka: nie wiem, nie posiadam więc nie mam o nich zdania.

Przy kompletowaniu wyprawki dla mojej Lili długo szukałam odpowiedniej pościeli. Przy jej wyborze miałam dwa kryteria: 100% bawełny i wzór bajkowego lasu. Niby wymagania niewielkie, ale bardzo ciężko było mi znaleźć osobę, która posiadała wzór bajkowego lasu.

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam bajkowy las od razu się w nim zakochałam i wiedziałam, że musi należeć do mojej córki - żeby miała kolorowe sny ;) Ciągle męczyłam Pana Tatę, że ma razem ze mną przeszukiwać internet żeby go dorwać.
Każdy wieczór szperałam w internecie i tak wyszperałam stronę popularnej Mamy Bubu.
W czasie mojego zamówienia byłam bardzo niezdecydowana jak uszyta ma być poszewka na kołdrę i zdałam się całkowicie na Mamę Bubu. Kobieta zna się na rzeczy. Poza tym jest bardzo miła i konkretna. Jeśli nie macie pomysłu na to jak chcecie żeby wyglądał zamówiony produkt, to polecam zdać się na jej estetykę i doświadczenie.

Kiedy przesyłka dotarła byłam zachwycona! wzorem, wykonaniem i tym, że w końcu miałam to, co chciałam.
Post nie jest w żaden sposób sponsorowany - pościel dla Lili zakupiłam jeszcze przed jej narodzinami, a wtedy też nie było tego bloga :)

Minęło 6 miesięcy, a ta pościel wciąż wygląda jak nowa - sami oceńcie na zdjęciach. Oczywiście używam jej na zmianę z inną, ale to nie zmienia faktu, że bawełna jest wysokiej klasy. Zamki są schowane i nie ma możliwości żeby powodowały dyskomfort dla Lili w czasie snu. Wszystko pięknie odszyte i łatwe to prasowania. Białe elementy nadal pozostały białe, bo nie farbuje w czasie prania.

Mama Bubu jest już na tyle popularna, że otworzyła swój sklep internetowy. Znajdziecie tam wkładki do wózków, zestawy pościeli, piękne kocyki i poduszki dla waszych maluchów!
Osobiście was zachęcam do skorzystania, bo my z całą pewnością skorzystamy ponownie!


Mamę Bubu znajdziecie na jej stronie internetowej KLIK
i Facebooku KLIK

A może ktoś z was już korzystał?

Pozdrawiamy i życzymy codziennie kolorowych snów!
Mama i Lili







7 komentarzy:

  1. Super! Pozdrawiam, Daria x

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw śliczny
    Co do LM. Co prawda kolekcji velvet nie miałam, mam stroller pad i angels wings. Wzory bajeczne ale jakość... średnia. Bawełna po kilku praniach traci kolor. Poduszkę bardzo polecam czy do do gondoli, czy spacerowki, ale wkladka niedopracowana - sciaga sie przy każdym ruchu malucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wkładkę chciałam wypróbować jak tylko kupię nową spacerówkę :) po tej opinii chyba znowu kupię u mamy bubu :)

      Usuń
  3. Pościel rzeczywiście wygląda bardzo ładnie! Gratuluję samozaparcia w poszukiwaniach. A Mamę Bubu znam i bardzo lubię za pomysły i wykonanie.
    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mama bubu jestvjuż znana bo to kobieta na medal :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że mama bubu jestvjuż znana bo to kobieta na medal :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.