HELLO, BONJOUR, HOLA!



Witam na naszym blogu !

Jego autorką jestem ja - szczęśliwa mama prawie półrocznej Liliany. 

Blog stworzyłam z miłości do mojej wyczekanej córki i wrodzonej pasji do pracy. 
Z Lili tworzymy zgrany i dość radosny duet. Często towarzyszy nam jeszcze kot i tata.

Na blogu chcemy się z wami dzielić naszymi modowymi i dziecięcymi inspiracjami. 
Jestem pewna, że pojawią się też posty dla mam - w końcu coś się nam od życia należy.

Nie znajdziecie u nas wypasionych ciuchów od Armaniego.
W naszej szafie króluje moda z sieciówek - czasem starszych kolekcji, lokalnych projektantów i moda na własne przeróbki. 
Wszystkich, którzy szukają inspiracji i optymizmu serdecznie zapraszamy :)
Gwarantujemy zastrzyk mocnej kawy i uśmiechu.



Zapraszamy również na nasz profil na Instagramie i Facebooku - linki znajdziecie po prawej stronie.

Udanej niedzieli!
Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.