Francja elegancja


 
Wraz z rozpoczęciem kalendarzowej wiosny popadłyśmy w niezwykle wiosenny nastrój.
Pogoda robi się coraz ładniejsza i coraz częściej wychodzi słońce!
My obecnie zmagamy się z kuracją antybiotykową, ale szybo wracamy do zdrowia i do was.
Z niezwykłą przyjemnością przedstawiamy wam naszą pierwszą wiosenną stylizację! 

Czy tak samo jak ja uwielbiacie opaski i podkolanówki?
Od kiedy jestem szczęśliwą posiadaczką córki kupuję je nałogowo ;)
Przesyłamy moc uśmiechu i zachęcamy do wpadania częściej.
Mama i Lila

Bluzka: ZARA

Spodenki: ZARA
Buty: Aliexpress
Opaska: Aliexpress







4 komentarze:

  1. Fajne ubranka :) Pozsrawiam i zycze milej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Pamiętam, jak siostrzenicy kompletowałam kiedyś takie cudne ubranka. W opaskach wyglądała uroczo, jak Twoja Lila. ;) Moja siostra za chwilę będzie rodzić chłopczyka, więc przede mną wyzwanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zaszłam w ciążę chciałam mieć syna żeby uniknąć tych dziewczęcych dodatków - to było jednak błędne myślenie. Przy Lili mogę się kreatywnie wykazać. Kocham te wszystkie "babskie" dodatki :)
      Powodzenia z kompletowaniem gadżetów dla chłopczyka i polecam oryginalne czapki i kapelusze dla niego z h&m :)

      Usuń
  3. Ale ślicznotak! Bardzo łądne ubranka. Zostało czekać, aż zacznie używać kosmetyków do stylizacji włosów, twarzy i nie tylko :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.